Blog

Home»Blog»Logo design & More: Un curs intensiv despre cum să-ți îmbunătățești workflow-ul și să implementezi design-ul în comunicarea vizuală.

Logo design & More: Un curs intensiv despre cum să-ți îmbunătățești workflow-ul și să implementezi design-ul în comunicarea vizuală.

ARTIVIST, împreună cu Art Directorul Paul Vîrlan, continuă seria de cursuri intensive de anul acesta, cu un curs nou despre cum concepi, schițezi, execuți și implementezi graphic design-ul în comunicarea vizuală de brand, pornind de la logo design. Cursul se desfășoară pe parcursul a două zile consecutive, pe 20 și 21 mai, în intervalul 11:00 – 17:00, la Copper’s Pub.

Pe parcursul a două zile, participanții vor avea ocazia să descopere insight-uri despre cum decurge comunicarea client-designer, care este importanța unui deadline, cum arată un artboard de la schița inițială până la varianta finală, dar și multe alte aspecte ce țin de realizarea unui logo și implementarea lui în comunicarea vizuală de brand.

Cursul se adresează graphic designerilor, atât freelanceri, cât și juniori din agenții care vor să-și îmbunătățească workflow-ul și eficiența  procesului creativ, și pasionaților de graphic design care vor să dobândească abilitățile necesare dezvoltării profesioniste a comunicării vizuale.

Acest curs vine ca o completare a primei ediții, susținute de Art Directorul Paul Vîrlan în luna februarie a anului acesta, reprezentând o explorare a modalităților de rezolvare a cerințelor impuse în brief-ul de creație. Dacă la ediția anterioară participanții au avut ocazia să lucreze practic, pe un brief real, de data aceasta vor avea ocazia să aprofundeze cele mai bune practici de a concepe, realiza, prezenta și implementa un design calitativ și coerent, pornind de la cel mai simplu element care distinge un business de altul : logo-ul.

logo-design-advice-students-photo1

Ce înseamnă debriefing, cum se face un research corect, cum se trece de la conceptualizare, la schițare și explorare de direcții, cum arată un moodboard, sunt doar câteva dintre temele puse în discuție în cadrul cursului.

Paul Vîrlan este în prezent Art Director la Hogarth and Ogilvy și vine la curs cu experiența dobândită până acum atât din joburile din agenții (Thinslices, Brandient, Hogarth and Ogilvy, și din 8 mai Leo Burnett) cât și din munca de freelance, timp în care a găsit soluții la provocările din industrie, oferind alternative și direcții ”outside the box”.

logo-design-advice-students-photo2

Coffee break-ul va fi inclus în fee-ul de participare, și va fi un moment ideal pentru networking și brainstorming. Materialele de lucru vor fi asigurate de Artivist, iar participanții nu trebuie să se prezinte la curs decât cu entuziasm, curiozitate și multe întrebări!

Urmărește evenimentul pe Facebook aici: https://goo.gl/LEiULD

Biletele pot fi achiziționate de aici: https://www.artivist.ro/curs-logo-design-and-more/

Written by

The author didnt add any Information to his profile yet

ADAUGĂ UN COMENTARIU

*